ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Sunday, October 9, 2011

ITULAH CINTA

Views
Ello..!~\
ni maksud dari lirik ini.. That's Love

Saya tidak tahu, tetapi seseorang yang diadakan saya
Jika anda meminta tahu cinta.
Saya menyimpan cermin dan melihat pakaian cantik
Ia telah dapat seperti yang didekati

Dan saya tidak tahu, tetapi seseorang yang diadakan saya
Adakah anda hidup tanpa cinta jika anda meminta
Menikmati setiap menangis apabila hujan
Dan tidak pernah berjalan jalan setiap musim luruh
Filem romantis dari hati berbentuk
Mengusik saya, Oh, budak lelaki.

Saya akan tinggal di cinta
Ingeol saya semua suka
Yang digantikan
Sebagai diari seorang gadis muda
Kasih sayang dan disayangi
Mengekalkan hati mereka selama-lamanya.
Semua akan geuppunyimyeon gembira
Itulah cinta.



Saya tidak tahu, tetapi suatu hari nanti ia selamat tinggal
Ia menyakitkan hati saya untuk memikirkan tidak gyeondilgeol
Malah, jadi besar.
Ia sedih kepada sesiapa
Walau bagaimanapun, air mata kecil lagi
Sekali lagi, atau tidak akan kering

Saya akan tinggal di cinta
Ingeol saya semua suka
Yang digantikan
Sebagai diari seorang gadis muda
Kasih sayang dan disayangi
Mengekalkan hati mereka selama-lamanya.
Semua akan geuppunyimyeon gembira
Itulah cinta.

Letih selepas hari yang panjang
Jika jantung gwaensiri wang anda
Dapatkan maklumat dgn ​​deulrae dalam, kasih yang mendalam

Saya akan tinggal di cinta
Ingeol semua cintanya.
Yang digantikan
Sebagai diari seorang gadis muda
Kasih sayang dan disayangi
Mengekalkan hati mereka selama-lamanya.
Semua akan geuppunyimyeon gembira
Itulah cinta.


TERIMA KASIH SUDI BACA

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...