ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Wednesday, October 12, 2011

bile hati rasa bosan..... dah mula merapu.!

Views

erm.....
lame agak la..
aku xuppdate blog ni...
xde benda2 dah la rasa nak tulis...
hati tgh pedih ni malas skit nak tulis2 ni....
well..
dalam hati ade taman..
tapi dalam taman tu ade serangga pengganas..
tu yang rosak tu....
...
ayat macam kecewa je bile baca..
tapi bkn ape2 pun..
hehehehehee..
hidup mesti la kena gurau2..
baru la hati senang...
pasal gurau2 ni..
ade la sesetengah insan dalam dunia ni xsuke
bergurau senda dengan orang..
mungkin tersakit hati..
maklum la...
manusia ni ade perlbagai jenis sifat dan tingkah laku....

Malam2 begini la...
aku rasa boring..
faham semua? aku boring...!!!!!!!!!!!
full stop.!
almaklumlah...
orangn single macam aini ni kan..
memang mcam ni..
tapi..
tapi..
tapikan...
aku bukanlah desperate sangat memerlukan teman idup ni sangat pun....
kite sebagai manusia.. harusnya bersedia dalam keseorangan@bersendirian...
ye la... nanti kita kat kubur tu,,...
sape yg akan ade dengan kita...
hanya diri kita dan amalan2 yang baik  dalam kehidupan di dunia...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
agak macam lari tajuk la plak..... heeeee
ya la...merepek2 je la.. yang aku taip ni..
xtahu la nak tulis ape...

Aku kan.....
ade la minat kt sorg ni...
hri tu kn...
tgk tgk dy hisap rokok..
trus aq xmnat..
hahahaahahahahahahahahahahahahahahhhhhhahahahahahahahahahahhahahaaahahah






















TERIMA KASIH SUDI BACA

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...