ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Sunday, July 10, 2011

PELIK LA... TAK PAHAM AKU.. KENAPA MESTI AKU?????

Views


Ellloooowwwwww...!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tajuk diatas jelas menunjukkan kepelikan yang melanda diriku..!!!!!

MELANDA DIRIKU?????????????????

Bukan pelik ape sgt la...
ish2....
kekadang mmg suke buat gempak.... hehehehe...

Aku agak pelik laa....
Dah la aku ni tak ade pakwe... Tapi kenapa semua hal berkaitan dengan pakwe dyorang..
Dyorang akan tanya aku...

NI YANG BUAT AKU RASA MUSYKIL 

Tapi xpe la.../
Kerana dyorang sanggup berkongsi saat mereka dengan aku..
Dengan itu, aku taw la skit masalah dalam bercinta ni...
Hehhee

TERIMA KASIH SUDI BACA

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...