ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Thursday, July 7, 2011

Antara Syok atau TidakkKKK..!!!!!!!!!!!!!!!

Views


Alkisahnya.....................

Hari tu aku ade beli baju secara on9 ni...
aduh2.. santek lagi menawan laaa....
huhuhu...

Hari ni aku balik dari keje ...,
nampak bungkusan pos laju yang dihantar atas nama aku..
Dengan rakusnya..,
aku membuka..!!!!!!!!

Hahaaaaaaa...........!!!!!!!!!!!!!!!!!

cantikk.............
tpi..........
Kecil la...

Alamaknya,
terbantut la rancangan aku untuk membesarkan badan...
terpaksa la aku dietkan badan


<Menyesalnya beli baju tu..!!!!!!!!!!!!!
Mak aku pun marah sebab baju tu kecil sgt...
Aku leh pakai baju tu..,
tapi ketat..!!! tidakkk/...!!!!

TIDAKKKKKK....









TERIMA KASIH SUDI BACA

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...