ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Tuesday, July 2, 2013

gasak??????????? entah laaaa....nasib..

Views
Assalamualaikum...

Fuhh.. agak lama jugak la aku tak membukak blog ni.... aku pun tak tahu nak post ape dah... aku taww... bukan ade orang bace pun....

Sekarang ni aku dah habis belajar....nak sambung belajar lgi x??? tu la yang asyik aku tanya diri aku sendiri.. aku pun pening jugak ni.. adoiii... masalah dunia je ni semua.. hahahahaha

lupakanlah..............

hari ini aku nak cerita sikit sal diri aku yang gilax ini kan???? hahaha... ahad lepas kan yang bertarikh (23/06/13) aku yang pala hotak menagrut ni telah menerima seseorg tuk berkapel... serius aku tak la minat sangat pun dengan dia tu....dia punya duk plezz..plez... dengan aku.. laz2... aku terima jugak la....adoi.... selepas hari tu... tibe2 aku rasa macam keputusan aku ni macam tak betul je...so... aku telah mintak putus plak dengan dia... aku kesian jugak la dengan dia ni.. tpi nak buat mcam mana..hati aku ini dok berkata-kata aku tak sesuai dengan dia. laz2.. aku putus jugak dengan dia...

yang aku sedih sangat sekarang ni...................................................................................................malas la nak taip..sakit tangan plakkkk

bye..bye...
hahaha

TERIMA KASIH SUDI BACA

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...