ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Tuesday, October 25, 2011

SEDIH ATAU GEMBIRA?

Views
Assalamualaiku.......
Salam 1Malaysia...

Sepatutnya keputusan integrsi akan diketahui pada esok 26-Oct-11..
Tapi malam ini, semua geng2 aku dengan budak-budak poli yang lain dah boleh check...

dup..

dup...

dup....

dup..


Alhamdulliah aku dapat sambung study balik...
Aku gembira + sedih teramat-amat..!!!!!!!!!

Air mata aku berlinang jee di kelopak mata... Setiap kali aku baca wall mengenai integrasi ini.. Mesti air mata aku akan jatuh... Aku amat bersyukur kepada Allah kerana mendapat rezeki untuk sambung study ini...

Tapi aku sedikit terkilan, mungkin kerana aku tidak dapat sambung bersama-sama dengan kawan-kawan yang sudah akrab ngan aku amat sayangi. (giler la pengakuan berani mati). 


Terima Kasih juga buat kawan-kawanku yang memberi semangat... 














TERIMA KASIH SUDI BACA

4 comments:

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...