ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Sunday, September 4, 2011

TAK TAHU APE YG JADI PADA PERASAAN YANG XTENTU ARAH MACAM AIR MENGALIR TANPA TUJUAN.!!!!!!!!!!!!!!!!

Views
Elloo sayam2.!!!!!!!!!!!!!!
Tajuk post xboleh belah la...
punya la panjang...\
HAti aku ni jadi xmenentu sangat,.!!!!!!
Tak tahu laa... aku ade janji ngn seorg ni... (xleh bgtw janji ape)
Aku macam agak tunaikan janji la... tpi bile dah tunaikan.. dia macam xde ape2 pun... Dah la pasal janji ni, aku dah kehilangan benda itu.!!!!! aku pening sgt ni...

 Dia boleh bt xtahu.! malunya rasa aku ni... ke aku nak buat muka tebal dgn orang lain???

Aduhhhh............................ macam nak giler...!



~ayat diatas mmg sukar dipahami, krn aku pun xpahami sgt~




TERIMA KASIH SUDI BACA

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...