ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Saturday, September 17, 2011

Views
*xtahu nak pikir title ape*
saat bertukar kepada minit, minat tukar pada jam, jam tukar pada ape??? tu aq xblaja, so aku tak taw lew.. huhu... ni bukan nak cerita yang aku semakin tua..! kerana aku taw aku semakin tua.. hahaha.. tua2 pun ade lagi org tua dari aku,..hahaha so, disini aku swuh korg semua beringat lah tua tu,,.., muda bkn selama-lamanya.. tua jew yg kekal.. betul x?? heeee...xthu laa.. tu la aku dapat rasa,.. heeeheehheee... aduh2...aku pening lew... tua2 ni sape pun xmaw2... aku pun maw kawin gak... xmaw jadi andartu... mntak2 la umo aku dah 25 aku dpt kawin... heeeh *gler gataiii*... hehehhe... doa2kan lah aku.. korg xsian kt aku kew... korg tgk..... semua org ade pakwe..makwe.. aku??? maseh single mcm ni...gler la ayat aku.. mcm terdesak sgt.!! hahaha*gelak kuat*... sj2 jew.. aku xkesah la xkapel2 pun.. xpe la.. buat ape la kapel2.. ni... aku taw... aku ni org mcm ne.. kalu kapel mesti tak kekal.. smpai myampah aku.. hehe.... aiikkkk!!!! ni dah lari dari yang aku maw cite ni.. ish2.!!!! hehe.... sebenarnya.... aku pun xtahu la nak cite ape.. hhhhhhhohohhoohho.!!!!!!! cer bce ni..........

✿Apa guna jadi lelaki kacAK, kalau baca Quran pun merangkak-rangkAK,
✿ Apa guna jadi perempuan cantIK, kalau Pukul 12 t.hari pun tak celik-celIK
✿ Apa guna umur besar panjANG, kalau Fardhu ain asas pun lintang pukANG
✿ Apa guna Allah bagi hidaYAH, kalau nak solat pun sikit punya paYAH
✿ Apa guna jadi manusIA, kalau umur Allah bagi kita sia-sIA
✿ Apa guna harta melimPAH..kalau nak hulur kepada yg memerlukan pun suSAH
✿ Apa guna pangkat beSAR..kubur dah dekat pun masih tak seDAR
Time anda mbawa Al-Quran, syaitan blh chill lg.
Time anda mbukanya, syaitan stat to "weh dia ni da apahal doh".
Time anda mbacanya, syaitan da gigil .
Time anda memahaminya, syaitan cramp whole body .
Time anda m'amalkan Al-Quran dlm kehidupan seharian kita , syaitan sure stroke Teruskn baca & amalknnya spya syaitan totally stroked , jntungnya mati



TERIMA KASIH SUDI BACA

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...