ORANG HEBAT

UPDATES

HIDUP BANYAK LA DUGAAN.. SEBAGAI MANUSIA HARUSLAH BERSABAR

CERITA-CERITA DISiNI JUGA MENARIK

Sunday, March 13, 2011

Jika ~~

Views
Hai Reader..,

Apakah yang mungkin dan akan anda fikirkan JIKA.....................


( BAYANGANKAN........)


Jika,
Dompet atau 'handbag' anda kena curi ?
~= sedey2... :-( barang ksygan aku..!!!!!!!!!

Jika,
Spek yg anda pakai pecah?
~= mengamuk gilax2......... spek tu adalah nyawa aq...
     walaupun aku ade 'contct lens'... huhuhu...

Jika,
Orng yg anda syg(bf) mati?
~= terok sgt tu mati... x-cdnt dah la.... mesti la aku nangis... kn syg.....

Jika,
Esk org yg anda syg(bf) bisu tiba2, ape yg anda hrp dy ucapkan?
~= hrp2 sgt dy nak ucpkan *i love you* (so sweet) hahahahahaha...


Jika,
Esk org yg anda syg(bf) pekak, ape yg anda ingin dy dgr?
~= aku nak sgt dy dgr, aq ' syg dy'...

Jika,
Org yg anda syg(bf) buta, ape yg anda mahu dy lihat?
 ~= aku mahu dy lihat aq la... *sbb kn aq comei* hihihihi........

 Jika,
 Ade seorg jejaka melamar anda, apekah yg ade akan lakukan?
~= aku suke.!!!!!!!!! dah lama dah aq tguu saat2 mcm ni la.... Konfom la aku terima punya..!!!!!!!!!!!

Jika,
Anda seorg yg hantu,?
~= aku akan cekik musuh2 aku. *aku ade musuh ke* , aku akan slmatkan bumi ini drpd hantu2 jhat..!!!
huhuhu...

Jika,
Anda seorg yg digilai ramai?
~= mungkin aku akan jdi 'playgirl' , hahahahahaha..... tpi aku akan jdi seorg yg setia...!! *igt tu*

Jika, 
Anda diberi peluang, apakah yg anda mahukan?
~= mcm2... aku nak tebus kslahan pda org *tuttt*, nak bt benda yg lebih baik..!!!!!!!!!!!!


+** ini adalah serekaan semata-mata, tiada kena-mengena samada yg telah meninggal dunia ataupun yang masih hidup..!!!!!!!! huhuhu... (^.^) **+




TERIMA KASIH SUDI BACA

0 comments:

Post a Comment

THANK FOR STOPPING BY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...